V našem podjetju se ukvarjamo s prodajo izdelkov za dom. Izdelke uvažamo od velikih proizvajalcev iz Azije in jih nato brez posrednikov prodajamo neposredno končnim uporabnikom. Zaradi tega so lahko naši zaslužki večji saj preskočimo verigo grosistov in maloprodaje , ki zahtevajo vsak svoj delež zaslužka tej verigi.
Vendar je v našem primeru pomembno da znamo pri kupcih prebuditi potrebo po določenem izdelku. Skratka če je nek izdelek na polici v nekem supermarketu ga bo le ta videl ko bo prišel kupiti liter mleka ali kilogram kruha in s tem se bo pri njem ustvarila potreba po tem izdelku. V kolikor izdelka končni kupec ne more najti na polici se lahko njegovo potrebo po nakupu prebudi na drug način. Lahko mu domov pošljemo katalog, lahko mu predvajamo reklamno sporočilo lahko pa se odločimo za telefonski marketing kot način prodaje. V našem podjetju smo izbrali telefonski marketing ki zahteva izredno dobro izurjeno ekipo. Posameznik, ki prodaja izdelek preko telefona mora imeti zelo precizno izdelan scenarij pogovora vedeti mora koga kliče in kako zapeljati pogovor, da bo prebudil potrebo po nakupu in na koncu pogovora prodajo tudi uspešno zaključil. Takšen način prodaje je zelo zahteven in potrebuje veliko treninga. V našem podjetju zato resnično veliko vlagamo v prodajno osebje in njihovo izobraževanje. Razlikujemo dva načina telefonske prodaje, pasivno in aktivno.
V prvem primeru nas končni kupec pokliče sam, ker je naš izdelek videl pri prijateljih, v katalogu ki smo mu ga poslali ali v televizijski reklami. Na nas je torej, da njegovo zanimanje spremenimo v nakup. V drugem primeru pa kupca pokličemo mi in mu moramo v prvi vrsti prebuditi potrebo po nakupu izdelka, nato pa moramo to potrebo tudi realizirati se pravi izdelek prodati.
Torej je telefonski marketing tudi zelo uspešen način prodaje. Naše uspešne prodajalce zelo dobro nagrajujemo saj se zavedamo, da je telefonski marketing način prodaje, ki ga ne more opravljati prav vsak.